Tereza

Follow

Tip Reward:

Tip $5 and get A Folkin' Genius black and neon green pen mailed to your door for a tip of $5 or more!
Heart-gray 12 1504

Help this show trend

presence-chat-room-artist-53298-live
  • Julia: cheers! good toast alice
  • Julia: suzana. i love that song.
  • Julia: glory doom!!!!!!!
  • Julia: pls pls pls. then corwin's authority song pls!!!
  • Julia: noosa is here too
  • Julia: !!!!
  • Anetka: What's going on here? Did everything already happen
  • Julia: I think they're supposed to play again?
  • reezee: there is another set coming!
  • Julia: we're still here!! one more set!
  • reezee: stay tuned anetko
  • reezee: Julia you seriously still there>?
  • reezee: y impresive
  • Julia: i am your biggest fan
  • Julia: can you guys include the band's set list in this package, if they wrote one?
  • Julia: thank you
  • Julia: i love that there is still a baby sleeping in the next room
  • reezee: we are love that
  • reezee: you can't see
  • Julia: haha tereza... you're drunk :)
  • Julia: glory doom
  • reezee: i am not drunk
  • Julia: haha
  • Julia: glory doom
  • Julia: tereza... i say "you're drunk (winkie face)"
  • Julia: steve just woke up to get ready for work. he's sitting next to me and says "this is class"
  • reezee: what else do you want to hear julia
  • Julia: steve has a request!
  • reezee: what is it!
  • reezee: we will take it
  • Julia: corwin's death wedding song!!
  • Julia: he LOVES that song
  • Julia: but it's a mood changer, he says
  • Julia: no steve says that
  • Julia: tell them
  • Julia: omg this is the best. haha. "we're up to five, it's going viral"
  • Julia: clap clap clap!!
  • Julia: glory doom
  • Julia: not asleep. steve is up for work.
  • Julia: that was a good one, corwin (cbc firing thing)
  • Julia: i love you guys a lot
  • Julia: bye matt!!
  • Julia: hey how about rain in the desert and the first song that corwin ever wrote, if he can remember it
  • Julia: can you tire them out and then get them to play the first thing they can think of?
  • Julia: how about a song about a unicorn?
  • Julia: yes something new!
  • reezee: can you see me now
  • Julia: yep!!! looking good
  • Julia: yes!!
  • Julia: clap clap clap thanks!

Past shows

  • Chimney Swallows live in Youbou!

    This show was on Nov 16th, 2015 | 10 people watched
    0 Comments
    Hit return to post
  • The Folkin' Genius Lounge LIVE from Folk Music Ontario Conference 2015

    This show was on Oct 17th, 2015 | 29 people watched
    0 Comments
    Hit return to post

Tip rewards

Bio

The Folkin' Genius Lounge is a showcase room of talented and unique Canadian songwriters at the Folk Music Ontario Conference on Saturday, October 17th. The schedule is as follows (11pm-3am eastern time):

11:00 Melanie Brulée
11:30 Winona Wilde
12:00 Sarah Jane Scouten
12:30 Scott Cook
1:00 100 mile house
1:30 Red Haven
2:00 David Newberry more

The Folkin' Genius Lounge is a showcase room of talented and unique Canadian songwriters at the Folk Music Ontario Conference on Saturday, October 17th. The schedule is as follows (11pm-3am eastern time):

11:00 Melanie Brulée
11:30 Winona Wilde
12:00 Sarah Jane Scouten
12:30 Scott Cook
1:00 100 mile house
1:30 Red Haven
2:00 David Newberry
2:30 Jay Gilday

less

From the web

guest-chat-id-983